Tu jesteś:
- EMMT-AS-60-M-HS-RMB Silnik serwo
EMMT-AS-60-M-HS-RMB Silnik serwo FESTO-5242211
numer katalogowy: FESTO-5242211
kategoria: Silniki serwo
Ocena średnia:
(0 opinii)
- Dane wariantu
- Dane podstawowe
- Akcesoria
- Zdjęcia
- Dane wariantu
- Dane podstawowe
- Zdjęcia
- Akcesoria
- Brake air flowod 0,33 ACałkowity moment bezwładności członu napędzanegood 0,373 kgcm2CertyfikatUL E342973Cykle zadzałań hamulca zatrzymującego10 milionów zadziałań jałowych (bez pracy tarcia)Czas przechowywania w warunkach nominalnychod 20000 hCzas zwolnienia hamulca<= 35 ms msCzujnik położenia wirnikaEnkoder absolutny, wieloobrotowyCzujnik położenia wirnika, bezwzględne wykrywanie obrotówod 4096Czujnik położenia wirnika, dokładność systemu pomiaru kąta-120 - 120 arcsecCzujnik położenia wirnika, napięcie robocze DCod 5 VCzujnik położenia wirnika, oznaczenie producentaEQI 1131Czujnik położenia wirnika, wartości pozycji na obrótod 524288Czujnik położenia wirnika, zakres napięcia roboczego DC3,6 - 14 VDopuszczalne obciążenie osiowe wałkaod 70 NDopuszczalne obciążenie promieniowe wałkaod 350 NDopuszczenieRCM Mark, c UL us - Recognized (OL)Elektryczna stała czasowaod 2,7 msIndukcyjność cewki hamulcaod 700 mHIndukcyjność uzwojenia faza-fazaod 11 mHIndukcyjność uzwojenia krzyżowego Lq (faza)od 8,2 mHIndukcyjność uzwojenia wzdłużnego Lq (faza)od 7 mHInterfejs czujnika położenia wirnikaEnDat 22Jałowy moment obrotowyod 1,15 NmKlasa odporności na korozję CRC0 – Brak odporności na korozjęKlasa pomiarowa wg EN 60034-1S1Klasa temperaturowa zgodnie z EN 60034-1FKod interfejsu, silnik na zewnątrz60PKoncentryczność, współosiowość, bicie osiowe zgodnie z DIN SPEC 42955NLiczba par biegunówod 5Maks. dopuszczalne względne niewyważenie resztkoweG 2,5Maks. liczba obrotówod 11800 1/minMaks. prędkość mechanicznaod 16000 1/minMaks. temperatura uzwojeniaod 155 °CMaks. wysokość zabudowyod 4000 mMasowy moment bezwładności hamulcaod 0,074 kgcm2Moc znaminowa silnikaod 310 WMoment trzymania hamulcaod 2,5 NmMoment znamionowyod 1 NmMonitoring temperaturyCyfrowa transmisja temperatury silnika za pośrednictwem EnDat 2.2MTTF, subkomponent190 lat, czujnik położenia wirnikaMTTFd, subkomponent380 lat, czujnik położenia wirnikaNapięcie robocze DC hamulcaod 24 VNapięcie stałe, faza-fazaod 32 mVminNominalne napięcie robocze DCod 565 VOdporność na wibracjeTransport application test at severity level 2 in accordance with FN 942017-4 and EN 60068-2-6Odporność na wstrząsyTest odporności na wstrząsy, poziom surowości warunków 2 zgodnie z FN942017-5 i EN60068-2-27Oporność uzwojenia faza-fazaod 4,85 OhmOpór cieplnyod 1,3 K/WPobór mocy przez hamulecod 11 WPobór prądu przez cewkę hamulcaod 0,46 APodłączenie elektryczne 1, liczba pinów/żyłod 15Podłączenie elektryczne 1, technologia podłączeniaM23x1Podłączenie elektryczne 1, typ podłączeniaWtyczka hybrydowaPozycja zabudowyDowolnaPrąd podtrzymania hamulca w stanie zwolnionymod 0,33 APrąd szczytowyod 11 APrąd znamionowy silnikaod 2,2 APrędkość znamionowaod 3000 1/minRezystancja cewki hamulcaod 52,4 OhmRozdzielczość czujnika położenia wirnikaod 19 BitStała silnikaod 0,45 Nm/AStała silnika w stanie zatrzymaniaod 0,53 Nm/AStały prąd jałowyod 2,5 AStopień ochronyIP40Stopień zanieczyszczenia2Szczytowy moment obrotowyod 3,4 NmTemperatura otoczenia-15 - 40 °CTemperatura przechowywania-20 - 70 °CTermiczna stała czasowaod 42 minTyp silnika zgodnie z EN 60034-7IM B5, IM V1, IM V3Typ uzwojenia wyłącznikaGwiazda wew.Uwaga do maks. wysokości zabudowyod 1000 m, tylko przy obniżeniu o -1,0% na 100 mUwaga dotycząca materiałówZgodne z RoHS, Zawierają substancje PWISUwaga odnośnie temperatury otoczeniado 80°C z obniżeniem -1,5% /°CWaga produktuod 1850 gWahania momentu wynikające z konstrukcji obwodu magnetycznego silnika<1,0% maksymalnego momentu obrotowegoWymiary referencyjnego radiatora zamocowanego do kołnierza silnika250 x 250 x 15 mm, StalWzględna wilgotność powietrza0 - 90 %Zasada pomiaru czujnika położenia wirnikaIndukcyjnyZgodność z normąIEC 60034Znak CE (patrz deklaracja zgodności)Wg dyrektywy EU-EMV, Wg dyrektywy EU dla niskich napięć, Zgodnie z dyrektywą EU RoHSZwrócić uwagę na stopień ochronyIP40 wałek silnika bez RWDR, IP65 wałek silnika bez RWDR, IP67 dla obudowy silnika i technologii przyłączeniowejPliki do pobrania:Karta Produktu
- Brake air flowod 0,33 ACałkowity moment bezwładności członu napędzanegood 0,373 kgcm2CertyfikatUL E342973Cykle zadzałań hamulca zatrzymującego10 milionów zadziałań jałowych (bez pracy tarcia)Czas przechowywania w warunkach nominalnychod 20000 hCzas zwolnienia hamulca<= 35 ms msCzujnik położenia wirnikaEnkoder absolutny, wieloobrotowyCzujnik położenia wirnika, bezwzględne wykrywanie obrotówod 4096Czujnik położenia wirnika, dokładność systemu pomiaru kąta-120 - 120 arcsecCzujnik położenia wirnika, napięcie robocze DCod 5 VCzujnik położenia wirnika, oznaczenie producentaEQI 1131Czujnik położenia wirnika, wartości pozycji na obrótod 524288Czujnik położenia wirnika, zakres napięcia roboczego DC3,6 - 14 VDopuszczalne obciążenie osiowe wałkaod 70 NDopuszczalne obciążenie promieniowe wałkaod 350 NDopuszczenieRCM Mark, c UL us - Recognized (OL)Elektryczna stała czasowaod 2,7 msIndukcyjność cewki hamulcaod 700 mHIndukcyjność uzwojenia faza-fazaod 11 mHIndukcyjność uzwojenia krzyżowego Lq (faza)od 8,2 mHPliki do pobrania:Karta Produktu
-
-